Ходова частина автомобіля
Ходова частина автомобіля кожен раз при поїздці відчуває величезне навантаження. Саме ходова частина першої приймає на себе удари нашого бездоріжжя, тому вона є найбільш уразливим елементом машини.

Діагностику та ремонт ходової частини автомобіля необхідно періодично проводити кожному автомобілю.

Проводити діагностику підвіски рекомендується кожен раз після 10-15 тисяч км пробігу, а в разі експлуатації машини по бездоріжжю і то частіше. Беручи до уваги наші «хороші» дороги, ремонт ходової частини автомобілів доводиться робити частіше, ніж міняти масло.

Будь-який власник автомобіля розуміє, що від стану ходової частини автомобіля залежить безпека на дорозі і тільки дбайливе ставлення, своєчасна діагностика і ремонт ходової частини автомобіля допоможуть збільшити її працездатність і впевненість водія на дорозі.

Під час діагностики ходової частини робиться візуальний і інструментальний огляд:

кульових;
сайлентблоков;
шрусов;
Рульових наконечників;
амортизаторів;
тоек;
Пружин амортизаторів;
Розвал-сходження;
Ступичні підшипників;
ремонт ходової
Заміна кульових і сайлентблоков - це регулярна процедура, яка проводиться на кожному автомобілі. Періодичність заміни залежить від стилю їзди і надійності іпрчності вузла. При зносі сайлентблока чутні виразні металеві дзвони в підвісці при проїзді нерівностей.

Шрус використовується для передачі крутного моменту. Його заміна робиться в тих випадках, коли при повороті керма чути хрускіт. При цьому легко визначити який шрус підлягає заміні, досить повернути в ліво - чути хрускіт, значить необхідна заміна або ремонт і навпаки.

При заміні гальмівних колодок як правило змінюються колодки на осі.

Справна ходова частина автомобіля - це комфорт і безпеку на дорозі. Адже вона є складною системою, завданням якої є рівномірний розподіл навантажень на опорні деталі автомобіля.

Ходова частина автомобіля може бути жорсткою і м'якою. Чим жорсткіше, тим менш комфортний авто, але тим краще керованість. Для збалансованості машини встановлюються амортизатори одного типу.

Як вже було сказано, підвіска машини грає дуже важливу роль в управлінні машиною, тому не вчасно зроблений ремонт ходової частини автомобіля може привести до небажаних наслідків.

Наприклад, якщо вчасно не виконувати ремонт, то це може привести до последсвий, а при крутому повороті на високій швидкості і взагалі можна перевернутися. Так через таких дрібних несправностей необхідно буде робити більш істотний ремонт автомобіля.

Основними причинами несправності підвіски можуть бути наступні: неякісне дорожнє полотно, погані деталі, відсутність професіоналізму у працівників виконують ремонт підвіски.

Визначити несправність можна за такими ознаками: машину починає відводити в бік, на поворотах машина розгойдується, при русі утворюється вібрація, різні стуки, нерівномірний знос шин.

В ремонт ходової частини автомобіля включається відновлення передньої і задньої підвіски. Перевірка якості виконаних ремонтних робіт проводиться за спеціалізованою методикою з використанням електронного розвал - сходження по замкнутому колу.