Відновлення кронштейнів і стабілізаторів підвіски кабіни
Наша компанія пропонує своїм клієнтам послугу по відновленню кронштейнів і стабілізаторів підвіски кабіни.

Осі кріплення стабілізатора вирішують відразу кілька завдань:

Виступають як передніх опор стабілізатора поперечної стійкості в підвісці кабіни;
Виступають як осі при перекиданні кабіни;
Забезпечують передачу виникають в підвісці моментів сил.
Конструкція осі кріплення стабілізатора обумовлена ​​цими, а також деякими іншими функціями. Ось являє собою сталевий циліндр складного профілю, всередині якого виточений поздовжній канал, закритий прес-маслянки. З зовнішнього торця осі розташований буртик, з протилежного торця - різьблення для закручування гайки і поперечний отвір для фіксації даної гайки за допомогою шплінта.

У середній частині деталі, поперек її осі, просвердлений отвір, поєднане з внутрішнім каналом, а на зовнішній поверхні осі на всю її довжину виточена спіральна канавка - все це необхідно для забезпечення змащення осі і всієї опори стабілізатора. Канал при обслуговуванні через прес-маслянку заповнюється змазкою, яка поступово за рахунок гравітації, інерційних навантажень і нагріву видавлюється з отвору в центрі осі, і завдяки наявності спіральної канавки розмазується по всій опорі.

Сьогодні існує кілька типів осей кріплення стабілізатора кабіни МАЗ, проте всі вони влаштовані однаково, і відрізняються тільки розмірами і геометрією. Це потрібно враховувати при покупці нової осі, так як ці деталі не взаємозамінні.

Стабілізатор монтується на осі через чотири втулки - по дві на кожну вісь (вони розташовані по краях деталі). На середню частину осі монтується кронштейн кабіни, і вся ця конструкція через П-образну опору спирається на пневмобаллонамі або амортизатор. Порожнина між віссю, втулками і кронштейном заповнюється описаним вище способом мастилом, чим забезпечується нормальна робота всієї підвіски і легкість перекидання кабіни.

Для нормального функціонування підвіски кабіни необхідно проводити її регулярне технічне обслуговування. Тут все досить просто і зводиться до періодичного виконання декількох видів робіт:

Перевірка затягування кріпильних елементів підвіски;
Заправка осей змазкою (типу Литол) через прес-маслянки;
Перевірка цілісності компонентів підвіски кабіни;
При наявності гідравлічних амортизаторів - їх перевірка на витік масла і працездатність;
У разі пневмопідвіски - перевірка герметичності всієї пневматичної системи.
Якщо при огляді виявляється надмірний знос або поломка осей стабілізатора (в тому числі і несправність, в результаті якої стає неможливим вступ мастила в зазор між віссю, втулками і кронштейном), то їх необхідно замінити. Перш за все, потрібно придбати вісь того ж типу, який використовується на автомобілі, а вже потім приступати до ремонту. Це важливо з тієї причини, що найчастіше власники вантажівок замість штатних осей тимчасово ставлять звичайні болти або обрізки сталевого прута, що абсолютно неприпустимо.

Заміна осей проводиться в такому порядку:

Підняти і вивісити кабіну;
Расшплінтовать і відкрутити гайку кріплення осі;
Вибити вісь;
Вставити нову вісь, закрутити і зашплинтовать гайку;
Зробити змащення осі через прес-маслянку.
Дана робота нерідко потребує докладання серйозних фізичних зусиль, особливо для вибивання осі з стабілізатора. Для виконання цієї операції можна використовувати зворотний (інерційний) молоток - він вворачивается в отвір для прес-маслянки, і вісь поступово витягується. У ряді випадків це набагато зручніше, так як витягати вісь із зовнішнього боку простіше, ніж вибивати її зсередини простим молотком йди кувалдою.

При своєчасному обслуговуванні і якісної мастилі вісь кріплення стабілізатора кабіни МАЗ буде працювати протягом багатьох років, забезпечуючи належний комфорт і віброзащіщенность. А грамотно вироблена заміна осі поверне підвісці її колишню ефективність роботи і комфорт, яких іноді так не вистачає бувалим мінським вантажівкам.