Ремонт причепів та напівпричепів
Під дією погодних умов, механічних пошкоджень, корозії і тривалої експлуатації причепи ламаються. Їх можна відремонтувати - ефективно і доступно. Наші майстри знають, як зробити з зношеного причепа засіб, придатне до подальшої експлуатації. Довірте нам свій причіп.

Коли і навіщо ремонтувати причіп?
Ремонт причепів та напівпричепів
Ремонт причепів та напівпричепів

Люди ремонтують квартири і автомобілі, відновлюють одяг і змінюють набійки на чоботях. Коли річ ще може послужити, її не варто списувати. Причепи та напівпричепи - дорогі засоби транспортування вантажів. Хороша новина: термін їх експлуатації можна значно продовжити, якщо регулярно виконувати профілактичні роботи. Під цим ми маємо на увазі планову діагностику і ремонт пошкоджених агрегатних вузлів.

Причепи та напівпричепи мають складний пристрій, тому для діагностики ми використовуємо комп'ютерні програми, які чітко вказують місце, над яким потрібно працювати. Що робити, якщо причіп абсолютно зношений? Ми все одно зможемо його відновити - робимо капітальний ремонт. Але це більш затратно, ніж планові роботи.

Рекомендуємо не затягувати з ремонтом - невеликі несправності ремонтувати швидше і дешевше. Ось список тривожних «симптомів», на які варто звертати увагу:

Причіп / напівпричіп відводить убік від осі руху.
Втрачається поздовжня стійкість.
Пристрій поводиться незвично.
Причіп гальмує гірше, ніж зазвичай.
При маневруванні виникають скрипи і шуми.
Ненавантажений причіп періодично коливається.
Ремонтуємо причіпну техніку будь-яких марок
У вантажному сервісі Ви можете відремонтувати напівпричепи і причепи відомих європейських виробників, таких як:

Schmitz Cargobull AG. Німеччина. Проводять сідельні причепи, причепи для вантажних автомобілів і тягачів.
Kogel Kargo. Німеччина. Причепи та напівпричепи.
Krone. Сідельні напівпричепи і причепи.
Goldhofer. Пристрої для тяжеловозной техніки.
Fruehauf. Причепи та напівпричепи. Лідирують з продажу в США, Європі та Австралії. Знамениті строгим контролем продукції, що випускається.
Trailor. Європа. Причепи та напівпричепи для експлуатації на дорогах загального користування.
Kassbohrer. Німеччина. Найстарший виробник напівпричепів. Зараз входить в структуру турецького концерну Tirsan Treyler.
Послуги з ремонту причіпної техніки
Ремонт каркаса і тенту напівпричепа
Ремонт каркаса і тенту напівпричепа

Пропонуємо як комплексний ремонт, так і лагодження окремих агрегатних вузлів. Чим конкретно допоможемо:

Ремонт тентів на напівпричепі;
Ремонт осей напівпричепів;
Ремонт рами напівпричепа;
Ремонт підлог напівпричепа;
Ремонт зсувних дахів напівпричепів;
Ремонт лап напівпричепа;
Ремонт фургонів напівпричепів;
Ремонт штори напівпричепа;
Ремонт гальмівної системи напівпричепа;
Ремонт супорта напівпричепа;
Ремонт ходової напівпричепа;
Це далеко не весь список робіт по ремонту, які можна виконати з вантажному сервісі.

Ми завжди раді відповісти на ваш дзвінок по телефону і надати будь-яку безкоштовну консультацію: +38 063 795 07 46

 

типи причепів
Причепи влаштовані по-різному. Від цього залежать умови ремонту, інструменти, за допомогою яких цей ремонт виконується, і конкретні принципи лагодження. Подивимося, на які категорії поділяються причепи та як від марки і конфігурації залежать характеристики пристрою.

трал
трал

Трал - це причіп без кузова, як правило Низькорамний. Використовується такі причепи для перевезення негабаритних і важких вантажів - до 80 тонн. Наприклад, на тралах перевозять таку важку спецтехніку, як бульдозери, екскаватори, ущільнювачі полігонів і катки. Трал складається з підвіски, зчеплення, гальм і рами, яка зчеплена «сідлом». У такого причепа є трапи - по ним може заїхати вантажна техніка. Складність ремонту такого обладнання полягає в тому, що воно володіє великими габаритами. Рух з прикріпленим тралом і вантажно-рагрузочние роботи вимагають граничної акуратності.

Шторний напівпричіп
Шторний напівпричіп

Ремонт шторних (напівпричепів) причепів вимагає просторого цеху. У цій модифікації причіпної техніки особливі деталі: зсувний дах, петлі на воротах (їх складно ремонтувати), на деяких моделях може бути присутнім «кухня», куди можна помістити їжу, посуд, бак з водою і газову плиту. Все це вимагає від працівника сервісу високої кваліфікації та обізнаності про тренди: для штор причепи стали поширюватися тільки в кінці 90-х, але встигли стати самим широко використовуваним типом причепів в світі. Найбільш часто для транспортування товарів використовують саме для штор напівпричепи. Завдяки наявності штори, навантаження і розвантаження вантажів багаторазово спрощується.

Бортовий напівпричіп
Бортовий напівпричіп

Бортові напівпричепи - невибагливий тип причепа. Такі моделі надійні і ремонтопрігодни, виносять страшні дорожні умови. Складність ремонту цих причепів в різноманітті їх деталей, комплектуючих і модифікацій. Бувають двовісні і тривісні бортові напівпричепи, виробники також встановлюють різні підвіски: ресорні, балансирні